fredag 27 februari 2009

Bättre sent än aldrig…

att äntra bloggvärlden. Ett tag har jag surfat runt inne på era bloggar och inspirerats och berörts. Tänkte att SNART ska jag skaffa en alldeles eget krypin. På  Familjeliv har jag hängt sedan 2004 då jag hade Bubblan i magen och träffade där ett härligt gäng av blivande mammor. Bubblan visade sig vara en Meja som nu snart är 3 ½ år. Mammagänget vi hänger ihop fortfarande och träffas med eller utan barn. Ordnar gemensamma barnkalas och utflykter eller träffas över en fika hos någon.

En helt ny värld öppnas och tanken att  lära känna människor man annars inte skulle möta i verkliga livet gör mig glad.

Nu undrar ni nog vad jag ska blogga om…småsaker, stora saker och allt däremellan.

Välkomna till Snurripinn och det firar jag med att visa några låtsas chokladbollar som jag knåpade ihop till Mejabeja supertjejjan igår.

Ps. hon vet inte om detta…ska smyga mig in ikväll när hon sover och placera dessa på bordet i hennes rum Ds.

DSC_0020

4 kommentarer:

G sa...

Dom ser mumsiga ut, hjärtat!

UJohansson sa...

Åh vad härligt att få följa er vardag!
Chockladbollarna ser verkligen mumsiga ut!

Linda sa...

Dessa får Meja bjuda Samuel nästa gång han kommer och leker. Vad roligt att du hittade hit :-D

Marie - Med mina händer... sa...

Så fina!!! Dom där skulle mina barn kunna leka med... Lånar kanske idén rent av. :D
Visst är internet fantastiskt! Kul blogg du har.
Kram, Marie