söndag 7 november 2010

Tjena!

image

Näsan är täppt och jag hostar lite.  Men så där varm i pannan är jag inte längre. Skönt för då slipper jag den där medicinen jag får där bak. Mamma och pappa tycker jag är bra på att dricka men någon vidare matlust har jag inte. Att suga på några smörgås rån, ta några tuggor gröt och slurpa i mig lite fruktpuré går bättre. Helst vill jag sova i mammas och pappas famn. Sömn ska vara bra säger de, så jag tar min några siestor om dagen. Bäst att lyssna för frisk vill jag bli så jag kan busa och leka som vanligt och inte känna mig så gnällig.

1 kommentar:

Bystrom, Ida sa...

:) lille noah!
snart får han gå på 12års kalas :)
Det blir kul :)
Det är synd att inte Arne kan komma, men man får ju ha sina gulligaste kusiner på sin släktträff. jag längtar :)
Vi får hoppas alla kommer. ;)
Mvh / Ida :)