lördag 22 december 2012

Mina egna nissar…

image

Nu är det inte långt kvar till jul. Idag har Meja och jag varit på stan och handlat julklapp till pappa och mycket andra saker. Mycket folk men härliga pauser, där vi bjöds på både glögg, kaffe, pepparkakor och skumtomtar. Rätt dag att shoppa och Meja fick bestämma lunchställe och det blev självklart Mozzarella. Stans bästa pizzor enligt henne och jag kan gott hålla med.

När vi väl var klara på stan så möttes vi av en nyklippt Noah och ett dammsuget hem. De hade inte legat på latsidan de heller. Men nu när Noah inte längre sitter i en barnstol så krävdes det två stycken isglassar och Michael Jackson på datorn för att få honom att sitta någorlunda still.

Själv så var jag ute sent med att beställa sling och klipp tid hos frissan så det blir först efter nyår…jaja bättre sent än aldrig. Då får jag bli fin tills jag börjar jobba.

Inga kommentarer: