tisdag 29 september 2009

Frisk luft i mängder

Kom på precis att idag har jag inte bloggat ett enda inlägg. Ursäkten är ett förlängt möte, cykla i motvind för att hinna till föräldrafikat, pausa där en stund för att sakta men säkert styra stegen hem. Men med en tös som “bara ska bara” och hennes kompis Leia som är likadan gick det lite sakta. Så vi fortsatte leken ute till klockan blev 16.30 då det var läge att gå in och skala potatis till kvällsmaten. Töserna hade varit ute sedan 09.30 då det var skogendag idag och inte gått in efter det. Frisk luft från 09.30-16.30 borde göra dem mätta men icke. Men vädret har ju verkligen varit strålande idag fast blåsigt.

1 kommentar:

ylva sa...

*fniss* såg precis att du gjort 58 inlägg bara i september och sitter ändå och tycker att det känns lite konstigt att du inte gjort något tidigare idag. vad gör det mig till :O? jag tror att jag har gjort tre kanske... får skylla på att hela familjen har varit sjuk i flera veckor, men ok lite fånig känner jag mig ;). tack snälla du för att du säger snälla saker om min sons funderingar. har suttit en stuttit en stund och läst om din dotters funderingar och de är ju hur rara som helst :). och så är det fullt av söta bilder också!

kram kram,