fredag 13 november 2009

Rockband & marsipantårta

DSC00180DSC00185 DSC00189DSC00181  

Kvalitén på bilderna  från mobilen blev inget vidare. 

Våran present blev en hit. Tjejerna satt och ritade mest hela tiden. Ida hade fått rockband i form av trummor och gitarr och även de äldre vågade att prova.

Meja visades sig vara en riktig trummis och trummade på ordentligt. Jättegod lasagne bjöds vi på och den egengjorda prinsesstårtan hade tre marsipanrosor, så inget barn eller ungdom blev utan.

Mamma ville att vi skulle göra ringtestet för att se om det bor en pojke eller flicka i min mage. Det har stämt på mig och min storasyster. Ringen pendlade tydligt och då ska det vara en pojke sägs det. Vi får se om några veckor då vi ska göra ett andra ultraljud om man kan se något.

Sedan fick vi knalla hem i regnet och Meja somnade först uppe i sin säng.

1 kommentar:

Karin sa...

Hej Linda

Tack för kommentaren på min blogg!!
Ja livar att de va ett stenblock som föll från mina axlar!! De är i och för sig bara en halvtid, men de är bätte en inget jobb alls :)