lördag 27 februari 2010

Hipp hipp hurra Snurrepinn fyller 1 år idag!

j0323741DSC_0020 

Idag är det precis ett år sedan jag startade min blogg Snurrepinn. Bilden ovan blev första bilden jag la in. Efter det har det blivit många bilder och  hela 772 stycken inlägg.  Syftet med bloggen var att nå ut till våra nära och kära som inte bor i närheten. Men också för att jag älskar att skriva och nu mera fått ett  intresse för fotografering. Snurrepinn skildrar vår vardag med mycket fokus på vår härliga 4-åring Meja. Det har blivit en dagbok som man kan gå tillbaka och läsa allt roligt Meja säger och gör. Många härliga bilder har samlats i personliga fotoböcker som Meja gillar att bläddra i. Jag har en idé att även samla alla dagens/kvällens Meja, som hon senare som vuxen kan skratta åt de finurliga saker hon har sagt som barn.

Lördagen börjar festligt för Meja då hon ska på kalas idag och senare ikväll är det självklart Melodifestivalen.

Vi önskar alla en riktigt kalas Lördag och tackar för att ni kikar in här hos oss!

Inga kommentarer: