fredag 1 oktober 2010

Full fart!

Idag har det gått i ett. Fixat med mat, lagt upp detta och förberett tårtorna till dopet. Tur jag hade min mamma här för Noah har inte velat sova nästan någonting idag. Meja är fortfarande förkyld men piggare.

På eftermiddagen fick vi tillgång till lokalen där vi ska bjudningen efter dopet. Bord skulle dukas och servetter vikas. Porslin, glas och bestick sattes fram. Meja hjälpte till med att dekorera  med serpentiner och blåsa upp ballonger. Hon knöt fast presentsnöre i varje ballong. Noah låg nöjt och sprattlade på en filt medan jag dekorerade tårtorna i köket.

Dopklänning har fått blå rosetter och barnens kläder är framlagda. Listan på det som ska göras imorgon är skriven.

Tack mamma för all hjälp idag!

1 kommentar:

ullrika sa...

hittade hit via Matildas blogg och förstår att ni har barndop alldeles nu: grattis önskar jag! - och hoppas du inte tycker jag är knäpp som gör det trots att vi inte känner varann :)

hoppas allt gick dunders bra?

tjo!