onsdag 2 december 2009

Glittriga guldhjärtan och nya skridskor/hjälm

DSC00208

Idag fick Meja en välbehövlig klippning hos frissan Kicki. Hon satt som ett ljus och efteråt ville hon glitter i sitt hår. Kicki berättade att hon kunde få hjärtan i håret också…glittriga guldhjärtan blev det. Meja speglade sig länge och tyckte att hon var jättefin. Pappa kom förbi så vi kunde ta en lunch tillsammans. Efter så inhandlades nya skridskor och Meja valde en rosa hjälm till skridskodagen imorgon.

Meja och jag skulle ha klippt oss samtidigt idag men min frissa var tvungen att vara hemma med vård av sjukt barn. Men som tur var hade hon en klipptid imorgon istället, så jag också kan bli lite julfin.

Upptäckte när vi kom hem att jag hade vunnit presentkort på 500 kr på Little Blom som säljer ekologiska kläder. Jippi här ska shoppas!

2 kommentarer:

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Tusen tack för grattis kommentaren på våran ettårsdag.
Men nu måste jag bara pssta lite, lilltjejjen heter Jolie inte Joline ;)
Hihi, såg att du skrivit det några gånger =)

Hoppas ni har en toppenkväll. Kram

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Haha, goa du ;) Det gör ingenting, kände bara att nu ska jag skriva så hon vet.
Hihi.

Många som tror att hon heter Joline appropå det, är väl lite vanligare =)