fredag 18 december 2009

“Jag känner mig liiite bättre”

37712385 

Meja sov till strax efter tio imorse, men så sov hon inte så mycket pga. av tråkig hosta på natten. Matlusten och leklusten börjar komma mer och mer. Meja har dansat runt i älvvingar idag och det är tecken på att hon börjar bli sitt vanliga jag igen.

Idag fick jag mitt presentkort som jag vann hos Little Bloom som säljer ekologiska och rättvismärkta barnkläder, leksaker etc. Gjorde jag min beställning idag så skulle jag få mina varor innan jul så det var klart jag gjorde. Finfina kläder till Meja och kommande bebisen klickades hem och nu väntar jag  med spänning på att få hämta ut mitt paket.

Imorgon ska jag, storasyster och mamma börja med en frukostbuffé på Ekoxen och blir det olika behandlingar på PAUS. Det är presenten från oss till mamma när hon senast fyllde år. Ett skönt break från julstress och stök. Därefter blir det att fira lilljul på kvällen med Mejas farfar och Annika och byta julklappar med varandra.

Dags att slå in lite julklappar och starta rimstugan.

Inga kommentarer: